درباره ما
درباره ما
عروسک های پریا
در میان توپ ها ماشین ها و بازی های فکری جایم خالی بود.
در میان خاله بازی های کودکان ایرانی جایم خالی بود….
عروسکهای دیگری بودند خارجی های خوش استیل و گران قیمت و ایرانی های سنگین و نه چندان زیبا …
حالا وقت آمدن زیبای سبک و خونگرم ایرانی است،شاید سالها هم دیر کرده ام !
می خواستم نرم و امن باشم در آغوش ، پس از جنس کاموا ساخته شدم.
می خواستم بتوانم در کنار صاحب نازنینم بنشینم ژست بگیرم و حرکت داشته باشم،پس مفتولی منعطف جای استخوان را در بدنم گرفت و الیافی نرم و پاکیزه در میان پوست کاموایی در اطراف استخوان مسی قرار گرفت .
حالا وزنم حدود 100 گرم شد و این خوشایند بود.
فکر کردم هنگام بازی لباسهایم حتما کثیف میشود و…البته با کفش نمیشود روی فرش ایرانی قدم گذاشت ،پس باید کفش و لباسهایم قابل تعویض باشند .
سرانجام آمدم در دنیای کودکان سرزمینم با نامهای ایرانی تا دوست و هم زبان و هم فرهنگ خود را بیابم و در کنار هم بازی کنیم و درس مهربان بودن بیاموزیم.
این عروسکها حاصل دست رنج بانوان ایران زمین می باشد که یازده شخصیت متفاوت از دختران و پسران این سرزمین را معرفی میکند با نامهایی ایرانی از اقوام ایرانی علاقمند به مشاغل مختلف به این امید که انگیزه ای باشد برای هدفدار کردن بازی کودکان.
این عروسکها سبک، انعطاف پذیر و قابل شستشو هستند.
عروسک های پریا دارای
ثبت شورای نظارت اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
ثبت صنایع دستی به شماره 1/98/177707 /ص
ثبت برند با شماره006917 الف/97 میباشند.
نظرات برخی مشتریان
من لیلی رو خیلی دوست دارم و میخوام کم کم همه وسایل و لباسهاشو بگیرم
شادی ما عروسک پریا من کیمیا هستم و خیلی از عروسک هام راضیم همه ی وسایل آنها رو دارم و به همه ی بچه ها پیشنهاد میکنم که این شادی رو تجربه کنند واقعا عالیه بی نظیره برند پریا
من یه خانواده از عروسکهای پریا رو خریدم و خیلی دوسشون دارم.
یک دنیا ممنون برای خلق این عروسکها.امروز با خوشحالی آدرینا ،تمام قلبم لرزید و این رو مدیون شما هستم.
سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده